Aanmelden

Ben jij tussen de 5 en 18 jaar en denk je dat Scouting wel iets voor jou is? Bij Scouting Mierlo-Hout ben je altijd welkom!

Wist je dat Scouting de grootste jeugd- en jongerenorganisatie is wereldwijd? Met maar liefst 38 miljoen leden in zo’n 160 landen. Scouting organiseert wekelijks leuke bezigheden voor haar leden, met een ruim gevarieerd aanbod aan activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan sport, spel, creativiteit en sociale ontwikkeling waarbij kinderen worden gestimuleerd om zelfstandig te worden en te leren samenwerken. Scouting Mierlo-Hout kent 10 groepen (speltakken) in verschillende samenstellingen (jongens, meisjes, gemengd), verschillende leeftijdscategorieën en verschillende tijdstippen (tot 15 jaar op zaterdagochtend en/of –middag). Bij Scouting is iedereen vanaf 5 jaar welkom. Scouting staat voor avontuur! Bij Scouting word je uitgedaagd je persoonlijk te ontwikkelen en je grenzen te verleggen met uitdagende activiteiten.

Nieuwsgierig geworden? Meld je dan aan via onderstaand aanmeldformulier. Je mag sowieso altijd eerst enkele keren gratis en vrijblijvend komen kijken.

Het geslacht van uw kind