Bingo !

Scouting Mierlo Hout start het jaar online.

Zaterdag 15 januari was het zover, de digitale RI-RA-RINGO Mega scouting BINGO georganiseerd voor leiding, plusscouts, leden en vriendjes/ vriendinnetjes.
Alle deelnemers hebben vooraf een tas ontvangen met snoep, chips, drinken en natuurlijk de Bingo kaarten. In totaal hadden we 15 speelrondes en zijn er ruim 15 prijzen gewonnen. Van een bakpakket tot badpakket, vogelpakket, bordspellen, cadeaukaarten, heel veel snoep maar ook knutselspulletjes en natuurlijk een echt scouting pakket. Alle ingrediënten om een gezellige middag te hebben waren aanwezig. Met 91 deelnemers was het een groot succes. Nogmaals dank aan de organisatie en onze fantastische bingo leiders, Confetti Wolter en Bingo Bassie, het enthousiasme spatte van het scherm af!

Vanaf 22 januari kunnen we weer fysiek groep draaien en dat is wat we natuurlijk het allerliefste doen.